Bei Ackermann und Jelmoli gibt es gerade das Motorola edge50 Fusion 5G, 256 GB, Marshmallow Blue für 224.- Franken.
Gemäss Recherche liegt der aktuelle Vergleichspreis bei 267.70 Franken.
Beschreibung:
- Kunstvoll designt und mit IP68-Wasserschutz ist es besonders langlebig
- Geniesse das 6,7″-pOLED-Display mit kinoreifem Sound von Dolby Atmos
- 50-MP-Ultra-Pixel-Kamerasystem
- 17,02 cm / 6,7″ FHD+ pOLED Touchscreen Display, 1080 x 2400 Pixel
- 50 Megapixel Kamera mit Autofokus und LED Blitz
Ich habe so ein Handy von Salt kostenlos bekommen als ich mein Zweit-Abo verlängert habe.
Ist OK.
Funny – gerade gestern auf einen Testbericht zu diesem Handy gestossen und heute den Deal gesehen.
Der Testbericht https://www.smartzone.de/motorola-edge-50-fusion-im-test/ attestiert dem Gerät eine sehr gute Leistung in quasi allen Bereichen.
224 – eine Ansage! Für weniger Geld kriegt man wohl schwer so viel Natel 😉 Oder spekuliert jemand auf BF?
PS: Auffallend – in vielen Bereichen dieses Tests gibt es einen meist gleichen
“Best-of-all”, das Redmi Note 13+ Pro – welches wir hier auch im Hammerdeal hatten.
I dont recommand that shop. i bought the Samsung A34 5g last deal on preispirat at ackerman in July 24. The phone has intermittent issue with charging. Ackerman refuses to exchange or refund the device. I told them the day I received the phone as it stopped charging already then. Samsung switzerland only want to repair and will not exchange for a new phone. Its a hidden defect, its ackermans responsibility to take it back. Terrible support also.
I’m sorry about your experience. However, if Samsung is ready to repair, then everything seems to be fine and they fullfil their obligations. Warranty doesn’t mean that you get a new phone if something is broken which can be repaired… just my point of view, maybe I’m totally wrong.
Its much more complicated and a a very ling process full of rubbish customer service and loops between samsung and ackerman. In fact if there is a hidden default the seller must replace or refund, by law. Anyway going through the repair, in addition of being unwanted, is bad because they have to see the issue and since it’s intermittent there is no guarantee they would even do anything (info coming from samsung support themselves), on top of long delays + costs (mail, etc…).
Warranty does not apply for hidden defect , its not the same article of law.